dimecres, 14 de gener del 2009

CONCLUSIÓ I TANCAMENT DEL BLOG

Desprès de haver fet l'assignatura de NTAE, m'he adonat de la importancia que tenen i cada cop més les noves tecnologies. Em ha près a a tractar diferents programes que en un present ja i en un futur ens serviran de gran ajut per la nostra tasca com a mestres.

Les meves nocions previes eren molt pobre, ja que sabia coses molt bàsiques i desconeixia la gran quantitat de programes i eines que ofereixen les noves tecnologies com pot ser; el google docs, el Jclic, la UAA... una sèrie de programes que desconeixia totalment, ja que no era molt aficionada a l'ordinador. però m'he adonat que s'ha de treballar i utilitzar aquestes eines.

Una de les eines importants en l'assignatura ha sigut el blog. Crec que una eina com el bolg es molt enriquidora si es manté un treball constant, jha que el pots utilitzar per a fins molt diferents. ja sigui com una eina de treball o també com una eina personal on penjar les teves reflexions o temes més importants.

Espero que aquesta expriència em serveixi per mentalitzar-me de la importància de les noves tecnologies i aplicar-les en el meu dia a dia.